»O delu je Petra Strahovnik zapisala, da je napisano za velik orkester ter solo izvajalce, ki so za namen dosega 'surround sound efekta' živo razporejeni okrog koncertne dvorane.«
»Poimenoval jo je Xylocorda, kar izhaja iz 'xylo', ki pomeni les, in 'corda' pomeni struna.«
»Ponosni smo, da smo lahko ustvarili to televizijsko upodobitev v izvedbi 'našega odličnega Simfoničnega orkestra RTV Slovenija in jo premierno predvajali na predvečer dneva državnosti'.«
»Predstavo uvrščajo v stil gledališča predmetov in napovedujejo, da bo 'zelo vizualna, z veliko močnih senčnih podob in bo gledalca povabila v negotov prostor med življenjem in smrtjo'.«
»Priredbe je namreč velikokrat zelo težko izvesti tako, kot bi jih želela oz. tako, kot se mi zdi, da bi jih želel skladatelj.«
»Ne dam vedno sola prvi violini ali solo violi, ampak imajo kratke sole vsi po vrsti, tudi dvanajsta violina, sedma viola, sedmi violončelo in sem se igrala s tem individualizmom v orkestru, nisem šla samo po postavljeni hierarhiji, ki jo poznamo, in vključila tiste glasbenike, ki so pri standardnih delih bolj v ozadju.«
»Skladbe so v razponu iz 70. in 80. let in so postopoma nastajale, a vse zajemajo značilen zvok marimbe, ki se prepleta skozi celotno zgodbo.«
»V kratkem pripravljava tudi zgoščenko z deli današnjih skladateljev, ki jim bova dodala tudi skladbo Sen skladatelja Matjaža Jarca, in bo izšla še v tem letu, upajmo, saj gre za precej velik projekt.«
»Skoraj solo predstava uporablja lutke človeške velikosti in veliko vizualij, ki podpirajo zgodbo in notranja stanja protagonistke.«
»Letali sta v ključni prvi uri požara dostavili večje količine vode in 'to je pri širjenju naredilo ključni efekt'.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju